Wednesday, 14 June 2017

life, week 21


Sneaking past this scene and counting on him to fix it while I clock a few extra hours of afternoon grading at Uni. #thelifeofateacher


wildflowers in evening light // post grading happiness 


kale blossoms, law mowing and evening slug extinction duty // not thrilled about finding slugs on the kale though // what to do with blossoming kale anyway?


How about the blooming rhubarb then? Need to google it.

happy lines


Tuesday afternoon // parenting by iPad

Planning on putting vegetables back in our diet after the grading galore is done.

She organised the things she wanted to bring to Sweden and then asked for the iPad so she could take a photo of it. That's my daughter!


kindergarten tan

I will not be surprised if he wants to play football when he gets older.




- - - 

Week 21: May 22-28



5 comments:

  1. Hello Astrid!
    what a beautiful photos!
    About the blooming rhubarb I don't know ... but, here in Portugal we like to eat the blossoming kale: we call it "grelos de couve". They are very tender and tasty. I like them boiled or steamed, seasoned with olive oil and lemon juice. They go very well with grilled fish or meat. Sometimes I mixed the cooked "grelos" withe rice.
    Thank you so much for your work with your blog.
    Rosália

    ReplyDelete
  2. hej astrid
    i read your comment on instagram about backpain
    http://www.liebscher-bracht.com/schmerzlexikon/rueckenschmerzen/
    here you can find many videos on you tube against backpain
    these videos are free - you don't have to buy the expensive things from the shop
    i do the exercises by myself and they work very well
    in the newsletter he shows his 91years old mother who is very fit and agile - gives me hope because my 90y old parents are only moaning because they can't move anymore
    get well soon
    all my best wishes
    birgit

    ReplyDelete
  3. skulle ynskje du var betre til å respondere på kommentarar (du er kanskje ei slik som ikkje svarar på meldingar frå vener også? eg var slik. med bloggen eg hadde før også.. anbefalar isåfall å snu trenden! så mykje betre for relasjonar!), saknar toveiskommunikasjon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Mina! Der traff du meg! Ja, jeg er en sånn som er skikkelig dårlig på å svare på meldinger fra venner. Jobber stadig med å bli bedre. Enig med deg, toveiskommunikasjon er kjekkere enn det motsatte. Hadde en greie en stund at jeg besvare spørsmål i slutten av things I like lately innleggene. Er svært takknemlig for alle kommentarer, og burde vise det ved å respondere. Men så er den den tida da... Jeg prioriterer det ikke. Dessverre. En annen side med det er at jeg vet ikke om folk får med seg at jeg svarer dem hvis jeg svarer her i kommentarfeltet. Må ikke den som har kommentert krysse av for at vedkommende ønsker å få beskjed om det kommer svar/flere kommentarer? Anyway. Jeg er bitte litt flinkere til å toveiskommunisere på Instagram. Det er liksom litt enklere der enn her på bloggen.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails